Jezdili jsme na nové Jawě 300: Tohle bude mít úspěch!
1
/
24
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme na nové Jawě 300: Tohle bude mít úspěch!
Na nové kývačce máte dospělejší pocit než na původní, jako by byla o číslo větší
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Budík na řídítkách je nejhezčím detailem motorky, víc ukazatelů nemá a ani nepotřebuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor navozuje dojem vzduchového chlazení, ale má to na starosti voda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nádrže sice odkazuje na rok 1929, to ale byla založena Jawa. Historie kývačky je z 50. let.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední kotoučová brzda ByBre je vybavena povinným ABS a dostačuje pro zpomalení stroje, vidlici dodal výrobce Gabriel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ruční linkování nám udělalo upřímnou radost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde