Jezdili jsme na nové Jawě 300: Tohle bude mít úspěch!

2/24
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na nové kývačce máte dospělejší pocit než na původní, jako by byla o číslo větší
    Na nové kývačce máte dospělejší pocit než na původní, jako by byla o číslo větší| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Budík na řídítkách je nejhezčím detailem motorky, víc ukazatelů nemá a ani nepotřebuje
    Budík na řídítkách je nejhezčím detailem motorky, víc ukazatelů nemá a ani nepotřebuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
    Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
    Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Motor navozuje dojem vzduchového chlazení, ale má to na starosti voda
    Motor navozuje dojem vzduchového chlazení, ale má to na starosti voda| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Víčko nádrže sice odkazuje na rok 1929, to ale byla založena Jawa. Historie kývačky je z 50. let.
    Víčko nádrže sice odkazuje na rok 1929, to ale byla založena Jawa. Historie kývačky je z 50. let.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přední kotoučová brzda ByBre je vybavena povinným ABS a dostačuje pro zpomalení stroje, vidlici dodal výrobce Gabriel
    Přední kotoučová brzda ByBre je vybavena povinným ABS a dostačuje pro zpomalení stroje, vidlici dodal výrobce Gabriel| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
    Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ruční linkování nám udělalo upřímnou radost
    Ruční linkování nám udělalo upřímnou radost| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jawa 300
    Jawa 300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
    Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na nové kývačce máte dospělejší pocit než na původní, jako by byla o číslo větší
Budík na řídítkách je nejhezčím detailem motorky, víc ukazatelů nemá a ani nepotřebuje
Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
Jawa 300
Jawa 300
Jawa 300
Motor navozuje dojem vzduchového chlazení, ale má to na starosti voda
Víčko nádrže sice odkazuje na rok 1929, to ale byla založena Jawa. Historie kývačky je z 50. let.
Jawa 300
Jawa 300
Jawa 300
Jawa 300
Přední kotoučová brzda ByBre je vybavena povinným ABS a dostačuje pro zpomalení stroje, vidlici dodal výrobce Gabriel
Jawa 300
Jawa 300
Jawa 300
Jawa 300
Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
Ruční linkování nám udělalo upřímnou radost
Jawa 300
Jawa 300
Jawa 300
Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo