Jezdili jsme na nové Jawě 300: Tohle bude mít úspěch!
2
/
24
Přehled fotografií
Zavřít
Na nové kývačce máte dospělejší pocit než na původní, jako by byla o číslo větší
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Budík na řídítkách je nejhezčím detailem motorky, víc ukazatelů nemá a ani nepotřebuje
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Plastové krabičky ovladačů jsou nutnou daní za modernu, mají to tak ale i jiné retro motorky
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor navozuje dojem vzduchového chlazení, ale má to na starosti voda
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nádrže sice odkazuje na rok 1929, to ale byla založena Jawa. Historie kývačky je z 50. let.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední kotoučová brzda ByBre je vybavena povinným ABS a dostačuje pro zpomalení stroje, vidlici dodal výrobce Gabriel
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ruční linkování nám udělalo upřímnou radost
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 300
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Levý kastlík neukrývá akumulátor jako kdysi, místo napravo na nářadíčko ale zůstalo
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít