Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Challenger má největší dotykový displej ze všech motorek. Nabízí intuitivní menu, snadno se ovládá a je dobře čitelný. Na rozdíl od analogových budíků, jejichž krycí skla házejí odlesky a občas nevidíte třeba zařazený kvalt.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Nová, kapalinou chlazená osmnáctistovka vyniká nevídanou kulturou běhu a mimořádnými parametry 90 kW a 178 Nm. Převedeno do motorkářské řeči jede jako krá…|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Radiální brzdy Brembo odvádějí skvělou práci a bezpečně krotí čtyři metráky hmoty i při svižnější jízdě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Výšku plexi štítu nastavujete v rozsahu 70 mm pohodlně tlačítkem na řídítkách. Dole vypadá lépe, nahoře účinně odvádí průvan nad jezdce. Extravagantní kapotáž s nápaditým osvětlením LED lidi jasně polarizuje na příznivce a odpůrce.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Po obou stranách kapotáže najdeme praktické schránky. Pravá má konektor USB pro dobíjení mobilu, ten spárujete přes bluetooth a vyhráváte do repráků.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský