Indian Challenger: Jedna z nejlepších motorek roku

14/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Challenger má největší dotykový displej ze všech motorek. Nabízí intuitivní menu, snadno se ovládá a je dobře čitelný. Na rozdíl od analogových budíků, jejichž krycí skla házejí odlesky a občas nevidíte třeba zařazený kvalt.
    Challenger má největší dotykový displej ze všech motorek. Nabízí intuitivní menu, snadno se ovládá a je dobře čitelný. Na rozdíl od analogových budíků, jejichž krycí skla házejí odlesky a občas nevidíte třeba zařazený kvalt.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
    Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
    Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Nová, kapalinou chlazená osmnáctistovka vyniká nevídanou kulturou běhu a mimořádnými parametry 90 kW a 178 Nm. Převedeno do motorkářské řeči jede jako krá…
    Nová, kapalinou chlazená osmnáctistovka vyniká nevídanou kulturou běhu a mimořádnými parametry 90 kW a 178 Nm. Převedeno do motorkářské řeči jede jako krá…| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Radiální brzdy Brembo odvádějí skvělou práci a bezpečně krotí čtyři metráky hmoty i při svižnější jízdě
    Radiální brzdy Brembo odvádějí skvělou práci a bezpečně krotí čtyři metráky hmoty i při svižnější jízdě| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Výšku plexi štítu nastavujete v rozsahu 70 mm pohodlně tlačítkem na řídítkách. Dole vypadá lépe, nahoře účinně odvádí průvan nad jezdce. Extravagantní kapotáž s nápaditým osvětlením LED lidi jasně polarizuje na příznivce a odpůrce.
    Výšku plexi štítu nastavujete v rozsahu 70 mm pohodlně tlačítkem na řídítkách. Dole vypadá lépe, nahoře účinně odvádí průvan nad jezdce. Extravagantní kapotáž s nápaditým osvětlením LED lidi jasně polarizuje na příznivce a odpůrce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Indian Challenger
    Indian Challenger| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Po obou stranách kapotáže najdeme praktické schránky. Pravá má konektor USB pro dobíjení mobilu, ten spárujete přes bluetooth a vyhráváte do repráků.
    Po obou stranách kapotáže najdeme praktické schránky. Pravá má konektor USB pro dobíjení mobilu, ten spárujete přes bluetooth a vyhráváte do repráků.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
Indian Challenger
Indian Challenger
Challenger má největší dotykový displej ze všech motorek. Nabízí intuitivní menu, snadno se ovládá a je dobře čitelný. Na rozdíl od analogových budíků, jejichž krycí skla házejí odlesky a občas nevidíte třeba zařazený kvalt.
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
Na palubě veze challenger hromadu výbavy, ovládání je však intuitivní. Vlevo řešíte hudbu a menu obrazovky, vpravo tempomat a plexi.
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Nová, kapalinou chlazená osmnáctistovka vyniká nevídanou kulturou běhu a mimořádnými parametry 90 kW a 178 Nm. Převedeno do motorkářské řeči jede jako krá…
Radiální brzdy Brembo odvádějí skvělou práci a bezpečně krotí čtyři metráky hmoty i při svižnější jízdě
Indian Challenger
Výšku plexi štítu nastavujete v rozsahu 70 mm pohodlně tlačítkem na řídítkách. Dole vypadá lépe, nahoře účinně odvádí průvan nad jezdce. Extravagantní kapotáž s nápaditým osvětlením LED lidi jasně polarizuje na příznivce a odpůrce.
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Indian Challenger
Po obou stranách kapotáže najdeme praktické schránky. Pravá má konektor USB pro dobíjení mobilu, ten spárujete přes bluetooth a vyhráváte do repráků.