Motory V8 rozhodně nejsou passé, GM do nich investuje 854 milionů
14
/
24
Prohlédnout znovu
Motory V8 rozhodně nejsou passé, GM do nich investuje 854 milionů
Chevrolet Corvette Stingray C8
|
Chevrolet
Chevrolet Corvette Grand Sport
|
Svět motorů/Jiří Káš
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
GMC Yukon Denali Ultimate
|
GMC
GMC Yukon Denali Ultimate
|
GMC
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků