Motory V8 rozhodně nejsou passé, GM do nich investuje 854 milionů
20
/
24
Prohlédnout znovu
Motory V8 rozhodně nejsou passé, GM do nich investuje 854 milionů
Chevrolet Corvette Stingray C8
|
Chevrolet
Chevrolet Corvette Grand Sport
|
Svět motorů/Jiří Káš
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
GMC Yukon Denali Ultimate
|
GMC
GMC Yukon Denali Ultimate
|
GMC
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden