Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
3
/
9
Prohlédnout znovu
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
|
acz
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
|
acz
Volvo
|
acz
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
|
acz
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
|
acz
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
|
acz
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
|
acz
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
|
acz
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní