Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
8
/
9
Prohlédnout znovu
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
|
acz
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
|
acz
Volvo
|
acz
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
|
acz
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
|
acz
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
|
acz
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
|
acz
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
|
acz
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?