Motosalon EICMA Milán: Těšíme se na jaro

42/215
Přehled fotografií
Zavřít
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto SR300
    CFMoto SR300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto SR300
    CFMoto SR300| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto SR-C21
    CFMoto SR-C21| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto SR-C21
    CFMoto SR-C21| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto SR-C21
    CFMoto SR-C21| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto SR-C21
    CFMoto SR-C21| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto 700CL-X ADV
    CFMoto 700CL-X ADV| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto 700CL-X Sport
    CFMoto 700CL-X Sport| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator EV-100
    CFMoto Gladiator EV-100| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator EV-100
    CFMoto Gladiator EV-100| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator Overland
    CFMoto Gladiator Overland| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator Overland
    CFMoto Gladiator Overland| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator UTV600
    CFMoto Gladiator UTV600| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator X100
    CFMoto Gladiator X100| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator X450
    CFMoto Gladiator X450| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • CFMoto Gladiator X520
    CFMoto Gladiator X520| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Na jaře se začne prodávat zcela nový dobrodružný skútr SR GT se zvýšeným podvozkem (175 mm) a schopností zdolat lehčí terén. Do špuntů obutá kola měří 14“ vpředu a 13“ vzadu, řídítka jsou na skútr hodně široká. Aprilia slibuje mrštné svezení a opírá se o velmi nízkou provozní hmotnost 144 kg. Nabízet se budou verze 125/11 kW a 200/13 kW.
    Na jaře se začne prodávat zcela nový dobrodružný skútr SR GT se zvýšeným podvozkem (175 mm) a schopností zdolat lehčí terén. Do špuntů obutá kola měří 14“ vpředu a 13“ vzadu, řídítka jsou na skútr hodně široká. Aprilia slibuje mrštné svezení a opírá se o velmi nízkou provozní hmotnost 144 kg. Nabízet se budou verze 125/11 kW a 200/13 kW.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Cestovní enduro střední třídy už se sice dávno ukázalo, ale pořád je to zásadní novinka Aprilie pro 2022 a poprvé jsme ji viděli na vlastní oči. Sportovně štíhlá Italka se má umět postavit čelem i terénu, o pohon se stará řadový dvouválec z modelů RS 660 a Tuono 660 s přepracovanou charakteristikou a výkonem sníženým na 58,8 kW. Dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku.
    Cestovní enduro střední třídy už se sice dávno ukázalo, ale pořád je to zásadní novinka Aprilie pro 2022 a poprvé jsme ji viděli na vlastní oči. Sportovně štíhlá Italka se má umět postavit čelem i terénu, o pohon se stará řadový dvouválec z modelů RS 660 a Tuono 660 s přepracovanou charakteristikou a výkonem sníženým na 58,8 kW. Dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Aprilia
  • Do výroby konečně míří scramblery Leoncino 800E, Leoncino 800 Trail a Leoncino 125. Jméno znamená lvíče, proto soška šelmy na blatníku. Motor osmistovky se shoduje s endurem TRK, verze Trail je naladěna víc do terénu. Má 19palcové přední kolo, větší zdvih odpružení, dvojitý výfuk nebo kryt pro startovní číslo. Menší model pohání jednoválec 125 cm3 s výkonem 9,4 kW.
    Do výroby konečně míří scramblery Leoncino 800E, Leoncino 800 Trail a Leoncino 125. Jméno znamená lvíče, proto soška šelmy na blatníku. Motor osmistovky se shoduje s endurem TRK, verze Trail je naladěna víc do terénu. Má 19palcové přední kolo, větší zdvih odpružení, dvojitý výfuk nebo kryt pro startovní číslo. Menší model pohání jednoválec 125 cm3 s výkonem 9,4 kW.| Zdroj: Benelli
  • Benelli Leoncino
    Benelli Leoncino| Zdroj: Benelli
  • Benelli Leoncino
    Benelli Leoncino| Zdroj: Benelli
  • Italská značka dnes patří do čínského koncernu Qianjiang Motor Group a ten zase pod křídla Geely Group. Benelli je tak vzdáleně příbuzné třeba s Volvem nebo Lotusem. Nové cestovní enduro TRK 800 je větším bráchou pětistovky, v rámu vrčí řadový dvouválec 754 cm3 vyladěný na 56 kW a 67 Nm.
    Italská značka dnes patří do čínského koncernu Qianjiang Motor Group a ten zase pod křídla Geely Group. Benelli je tak vzdáleně příbuzné třeba s Volvem nebo Lotusem. Nové cestovní enduro TRK 800 je větším bráchou pětistovky, v rámu vrčí řadový dvouválec 754 cm3 vyladěný na 56 kW a 67 Nm.| Zdroj: Benelli
  • Benelli TRK
    Benelli TRK| Zdroj: Benelli
  • Značnou pozornost na sebe strhávaly supersporty řady Fireblade, slavící 30. narozeniny výroční edicí. Nás však víc zaujal terénní skútr ADV350, menší bráška skútromotorky X-ADV 750. Novinka vychází z modelu Forza 350, má tedy jednoválec 21,5 kW a 31,5 Nm, podvozek je ale dost upravený, a hlavně uzpůsobený pro jízdu mimo asfalt jak světlostí či zdvihy, tak dezénem obutí. ADV350 stojí stejně jako městská forza 154 900 Kč.
    Značnou pozornost na sebe strhávaly supersporty řady Fireblade, slavící 30. narozeniny výroční edicí. Nás však víc zaujal terénní skútr ADV350, menší bráška skútromotorky X-ADV 750. Novinka vychází z modelu Forza 350, má tedy jednoválec 21,5 kW a 31,5 Nm, podvozek je ale dost upravený, a hlavně uzpůsobený pro jízdu mimo asfalt jak světlostí či zdvihy, tak dezénem obutí. ADV350 stojí stejně jako městská forza 154 900 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Honda XADV
    Honda XADV| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Cestovní stíhačka s přeplňovaným litrem o výkonu 147 kW a krouťáku 137 Nm se adaptovala na normu Euro 5, současně přináší pár inovací. Světlomet se zmenšil a uvolnil místo radaru, jenž je zdrojem podnětů pro adaptivní tempomat a systém varování před čelní srážkou. Zadní radar pak hlídá mrtvé úhly. Že vám to všechno připomíná spíš auto? Cena také – 679 900 Kč.
    Cestovní stíhačka s přeplňovaným litrem o výkonu 147 kW a krouťáku 137 Nm se adaptovala na normu Euro 5, současně přináší pár inovací. Světlomet se zmenšil a uvolnil místo radaru, jenž je zdrojem podnětů pro adaptivní tempomat a systém varování před čelní srážkou. Zadní radar pak hlídá mrtvé úhly. Že vám to všechno připomíná spíš auto? Cena také – 679 900 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Kawasaki Ninja
    Kawasaki Ninja| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Kawasaki Ninja
    Kawasaki Ninja| Zdroj: Kawasaki
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Tohle že je konzervativní značka? V100 Mandello má kapalinou chlazený motor V2, semi-aktivní podvozek, rychlořazení i další moderní elektroniku, a hlavně adaptivní aerodynamiku, která v závislosti na rychlosti upravuje pozici větrných štítků kapotáže. To bude na tradiční klientelu nejspíš moc. Mandello je však obdivuhodný univerzální stroj, stvořený na oslavu sta let značky. Zdvihový objem 1042 cm3 zajišťuje 84,5 kW a 105 Nm. V prodeji bude V100 až příští podzim.
    Tohle že je konzervativní značka? V100 Mandello má kapalinou chlazený motor V2, semi-aktivní podvozek, rychlořazení i další moderní elektroniku, a hlavně adaptivní aerodynamiku, která v závislosti na rychlosti upravuje pozici větrných štítků kapotáže. To bude na tradiční klientelu nejspíš moc. Mandello je však obdivuhodný univerzální stroj, stvořený na oslavu sta let značky. Zdvihový objem 1042 cm3 zajišťuje 84,5 kW a 105 Nm. V prodeji bude V100 až příští podzim.| Zdroj: Moto Guzzi
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Moto Guzzi
  • Sportovní cesťák se představil před nějakým časem a už se prodává, nicméně v Miláně jsme se potkali poprvé. Vypadá hodně dravě, současně je ale na první posezení pohodlný. A čísla? Čtyři válce, litr objemu, výkon 111 kW, krouťák 106 Nm, hmotnost 226 kg a cena 329 900 Kč. Vzhledem k příbuznosti s ostatními litry nepřekvapí bohatá elektronická výbava podobná zmiňované kataně.
    Sportovní cesťák se představil před nějakým časem a už se prodává, nicméně v Miláně jsme se potkali poprvé. Vypadá hodně dravě, současně je ale na první posezení pohodlný. A čísla? Čtyři válce, litr objemu, výkon 111 kW, krouťák 106 Nm, hmotnost 226 kg a cena 329 900 Kč. Vzhledem k příbuznosti s ostatními litry nepřekvapí bohatá elektronická výbava podobná zmiňované kataně.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Suzuki GSX
    Suzuki GSX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Suzuki GSX
    Suzuki GSX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Loni znovuzrozená legenda Katana pro příští sezonu o kousek přiostřila design. Litrový čtyřválec vycházející z GSX-S1000 si nepatrně polepšil, a hlavně má vylepšenou charakteristiku. Pyšní se výkonem 110 kW, má elektronický plyn, přepínač jízdních mód nebo oboustranné rychlořazení. Na jaře by tu mohla být.
    Loni znovuzrozená legenda Katana pro příští sezonu o kousek přiostřila design. Litrový čtyřválec vycházející z GSX-S1000 si nepatrně polepšil, a hlavně má vylepšenou charakteristiku. Pyšní se výkonem 110 kW, má elektronický plyn, přepínač jízdních mód nebo oboustranné rychlořazení. Na jaře by tu mohla být.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Suzuki Katana
    Suzuki Katana| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Dva týdny před výstavou představily tři ladičky nový brutální naháč MT-10 a do Milána pak přivezly v premiéře ostrou verzi SP. Proti předchůdci se změnil design, motor, elektronika i podvozek, u verze SP aktivní od značky Öhlins. SP má navíc kryt pod motorem, opletené hadice, ostřejší brzdy a exkluzivní lakování. Litrový čtyřválec vycházející ze supersportu R1 produkuje 122 kW a 112 Nm. Standardní verze se dočkáme na jaře, SP dorazí s létem. Ceny zatím neznáme.
    Dva týdny před výstavou představily tři ladičky nový brutální naháč MT-10 a do Milána pak přivezly v premiéře ostrou verzi SP. Proti předchůdci se změnil design, motor, elektronika i podvozek, u verze SP aktivní od značky Öhlins. SP má navíc kryt pod motorem, opletené hadice, ostřejší brzdy a exkluzivní lakování. Litrový čtyřválec vycházející ze supersportu R1 produkuje 122 kW a 112 Nm. Standardní verze se dočkáme na jaře, SP dorazí s létem. Ceny zatím neznáme.| Zdroj: Yamaha
  • Yamaha MT-10
    Yamaha MT-10| Zdroj: Yamaha
  • Yamaha XSR
    Yamaha XSR| Zdroj: Yamaha
  • Z gruntu nová generace tříválcového retra staví na základech loňské MT-09. Jiný je rám i podvozek s modifikovanou elektronikou, a hlavně motor. Objem narostl na 889 cm3, nyní produkuje 87,5 kW a 93 Nm. Výživnější má být zvuk sání i výfuku. Na vlně osmdesátek se budete moci svézt na jaře.
    Z gruntu nová generace tříválcového retra staví na základech loňské MT-09. Jiný je rám i podvozek s modifikovanou elektronikou, a hlavně motor. Objem narostl na 889 cm3, nyní produkuje 87,5 kW a 93 Nm. Výživnější má být zvuk sání i výfuku. Na vlně osmdesátek se budete moci svézt na jaře.| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Svět motorů/Jiří Baborský
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Aprilia
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • Aprilia Touareg
    Aprilia Touareg| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • Benelli Leoncino
    Benelli Leoncino| Zdroj: Benelli
  • Benelli Leoncino
    Benelli Leoncino| Zdroj: Benelli
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: CFMoto
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • CFMoto
    CFMoto| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Honda
    EICMA 2021 - Honda| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Kawasaki
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Kawasaki
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Kawasaki
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Kawasaki
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kawasaki
    EICMA 2021 - Kawasaki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kymco
    EICMA 2021 - Kymco| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kymco
    EICMA 2021 - Kymco| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Kymco
    EICMA 2021 - Kymco| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Moto Guzzi
    EICMA 2021 - Moto Guzzi| Zdroj: Moto Guzzi
  • EICMA 2021 - Moto Guzzi
    EICMA 2021 - Moto Guzzi| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Moto Guzzi
    EICMA 2021 - Moto Guzzi| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Suzuki
    EICMA 2021 - Suzuki| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021 - Yamaha
    EICMA 2021 - Yamaha| Zdroj: Yamaha
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
  • EICMA 2021
    EICMA 2021| Zdroj: Auto.cz/Jiří Baborský
EICMA 2021
CFMoto SR300
CFMoto SR300
CFMoto SR-C21
CFMoto SR-C21
CFMoto SR-C21
CFMoto SR-C21
CFMoto 700CL-X ADV
CFMoto 700CL-X Sport
CFMoto 800MT
CFMoto Gladiator EV-100
CFMoto Gladiator EV-100
CFMoto Gladiator Overland
CFMoto Gladiator Overland
CFMoto Gladiator UTV600
CFMoto Gladiator X100
CFMoto Gladiator X450
CFMoto Gladiator X520
Na jaře se začne prodávat zcela nový dobrodružný skútr SR GT se zvýšeným podvozkem (175 mm) a schopností zdolat lehčí terén. Do špuntů obutá kola měří 14“ vpředu a 13“ vzadu, řídítka jsou na skútr hodně široká. Aprilia slibuje mrštné svezení a opírá se o velmi nízkou provozní hmotnost 144 kg. Nabízet se budou verze 125/11 kW a 200/13 kW.
Cestovní enduro střední třídy už se sice dávno ukázalo, ale pořád je to zásadní novinka Aprilie pro 2022 a poprvé jsme ji viděli na vlastní oči. Sportovně štíhlá Italka se má umět postavit čelem i terénu, o pohon se stará řadový dvouválec z modelů RS 660 a Tuono 660 s přepracovanou charakteristikou a výkonem sníženým na 58,8 kW. Dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku.
Aprilia Touareg
Aprilia Touareg
Do výroby konečně míří scramblery Leoncino 800E, Leoncino 800 Trail a Leoncino 125. Jméno znamená lvíče, proto soška šelmy na blatníku. Motor osmistovky se shoduje s endurem TRK, verze Trail je naladěna víc do terénu. Má 19palcové přední kolo, větší zdvih odpružení, dvojitý výfuk nebo kryt pro startovní číslo. Menší model pohání jednoválec 125 cm3 s výkonem 9,4 kW.
Benelli Leoncino
Benelli Leoncino
Italská značka dnes patří do čínského koncernu Qianjiang Motor Group a ten zase pod křídla Geely Group. Benelli je tak vzdáleně příbuzné třeba s Volvem nebo Lotusem. Nové cestovní enduro TRK 800 je větším bráchou pětistovky, v rámu vrčí řadový dvouválec 754 cm3 vyladěný na 56 kW a 67 Nm.
Benelli TRK
Značnou pozornost na sebe strhávaly supersporty řady Fireblade, slavící 30. narozeniny výroční edicí. Nás však víc zaujal terénní skútr ADV350, menší bráška skútromotorky X-ADV 750. Novinka vychází z modelu Forza 350, má tedy jednoválec 21,5 kW a 31,5 Nm, podvozek je ale dost upravený, a hlavně uzpůsobený pro jízdu mimo asfalt jak světlostí či zdvihy, tak dezénem obutí. ADV350 stojí stejně jako městská forza 154 900 Kč.
Honda XADV
Cestovní stíhačka s přeplňovaným litrem o výkonu 147 kW a krouťáku 137 Nm se adaptovala na normu Euro 5, současně přináší pár inovací. Světlomet se zmenšil a uvolnil místo radaru, jenž je zdrojem podnětů pro adaptivní tempomat a systém varování před čelní srážkou. Zadní radar pak hlídá mrtvé úhly. Že vám to všechno připomíná spíš auto? Cena také – 679 900 Kč.
Kawasaki Ninja
Kawasaki Ninja
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Tohle že je konzervativní značka? V100 Mandello má kapalinou chlazený motor V2, semi-aktivní podvozek, rychlořazení i další moderní elektroniku, a hlavně adaptivní aerodynamiku, která v závislosti na rychlosti upravuje pozici větrných štítků kapotáže. To bude na tradiční klientelu nejspíš moc. Mandello je však obdivuhodný univerzální stroj, stvořený na oslavu sta let značky. Zdvihový objem 1042 cm3 zajišťuje 84,5 kW a 105 Nm. V prodeji bude V100 až příští podzim.
Moto Guzzi V100 Mandello
Sportovní cesťák se představil před nějakým časem a už se prodává, nicméně v Miláně jsme se potkali poprvé. Vypadá hodně dravě, současně je ale na první posezení pohodlný. A čísla? Čtyři válce, litr objemu, výkon 111 kW, krouťák 106 Nm, hmotnost 226 kg a cena 329 900 Kč. Vzhledem k příbuznosti s ostatními litry nepřekvapí bohatá elektronická výbava podobná zmiňované kataně.
Suzuki GSX
Suzuki GSX
Loni znovuzrozená legenda Katana pro příští sezonu o kousek přiostřila design. Litrový čtyřválec vycházející z GSX-S1000 si nepatrně polepšil, a hlavně má vylepšenou charakteristiku. Pyšní se výkonem 110 kW, má elektronický plyn, přepínač jízdních mód nebo oboustranné rychlořazení. Na jaře by tu mohla být.
Suzuki Katana
Dva týdny před výstavou představily tři ladičky nový brutální naháč MT-10 a do Milána pak přivezly v premiéře ostrou verzi SP. Proti předchůdci se změnil design, motor, elektronika i podvozek, u verze SP aktivní od značky Öhlins. SP má navíc kryt pod motorem, opletené hadice, ostřejší brzdy a exkluzivní lakování. Litrový čtyřválec vycházející ze supersportu R1 produkuje 122 kW a 112 Nm. Standardní verze se dočkáme na jaře, SP dorazí s létem. Ceny zatím neznáme.
Yamaha MT-10
Yamaha XSR
Z gruntu nová generace tříválcového retra staví na základech loňské MT-09. Jiný je rám i podvozek s modifikovanou elektronikou, a hlavně motor. Objem narostl na 889 cm3, nyní produkuje 87,5 kW a 93 Nm. Výživnější má být zvuk sání i výfuku. Na vlně osmdesátek se budete moci svézt na jaře.
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
Aprilia Touareg
Aprilia Touareg
Aprilia Touareg
Aprilia Touareg
Aprilia Touareg
Aprilia Touareg
Benelli Leoncino
Benelli Leoncino
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
CFMoto
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Honda
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kawasaki
EICMA 2021 - Kymco
EICMA 2021 - Kymco
EICMA 2021 - Kymco
EICMA 2021 - Moto Guzzi
EICMA 2021 - Moto Guzzi
EICMA 2021 - Moto Guzzi
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Suzuki
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021 - Yamaha
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021
EICMA 2021