Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jednoduchý digitální přístrojový štít je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunečném svitu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čtyřtaktní jednoválec 125 cm3 disponuje výkonem 11 kW, takže skútr mohou vodit řidiči s oprávněním na automobily|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mobil lze dobíjet přes USB v kastlíku vlevo pod řídítky. Přes bluetooth ho lze spojit se skútrem a využívat aplikaci Aprilia Mia.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Do podsedlového prostoru o objemu 25 litrů se vejde integrální přilba|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert