Mototest Aprilia SR GT 125: Tenhle skútr je doma všude!
21
/
33
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia SR GT 125: Tenhle skútr je doma všude!
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jednoduchý digitální přístrojový štít je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunečném svitu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čtyřtaktní jednoválec 125 cm3 disponuje výkonem 11 kW, takže skútr mohou vodit řidiči s oprávněním na automobily
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mobil lze dobíjet přes USB v kastlíku vlevo pod řídítky. Přes bluetooth ho lze spojit se skútrem a využívat aplikaci Aprilia Mia.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Do podsedlového prostoru o objemu 25 litrů se vejde integrální přilba
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia SR GT 125
|
Svět motorů/Michal Kollert
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?