Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
12
/
38
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre