Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
15
/
38
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?