Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
24
/
38
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava