Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
30
/
38
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius