Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
37
/
38
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV