Mototest Aprilia Tuareg 660: Jak dopadl italský návrat do terénu?

7/38
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
    Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
    Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
    Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
    Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuareg 660
    Aprilia Tuareg 660| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
    Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
    Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.
    Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.