Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej je přehledný a dobře čitelný, i když se od něj odráží slunce|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na změnu jízdních módů je na pravé rukojeti v místě, kde mají jiné motocykly startér|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec doznal proti silničním verzím řady úprav. Výsledkem je nižší výkon, zato vyšší točivý moment při nižších otáčkách.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Úzké sedlo je fajn k lepšímu souznění s motorkou, ale známe pohodlnější|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuareg 660|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ochranný štít je průhledný až ke světlu, takže skrz něj dobře vidíte před motorku. Skvělá je i jeho šířka.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ochrana motoru pořádnými hliníkovými plechy je důležitá, aby v náročnějším terénu nedošlo k jeho poškození|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ze stupačky stačí jednoduše vyndat gumový špalek a hurá do divočiny. Noha se z ní už nesklouzne.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert