Mototest Aprilia Tuono 457 – Uličníkem snadno a rychle

2/29
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Digitální barevný displej je v současnosti standardem.
    Digitální barevný displej je v současnosti standardem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mezi třemi jízdními režimy a třemi různými nastaveními kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.
    Mezi třemi jízdními režimy a třemi různými nastaveními kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání.
    Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Malý dvouválec má výkon 35 kW a maximální točivý moment 43,5 Nm. Jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček.
    Malý dvouválec má výkon 35 kW a maximální točivý moment 43,5 Nm. Jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V případě Tuona 457 zvolila Aprilia jiný přístup k designu přední části. Větrný štít není spojen s nádrží, ale kompaktní modul je uchycen k vidlicím.
    V případě Tuona 457 zvolila Aprilia jiný přístup k designu přední části. Větrný štít není spojen s nádrží, ale kompaktní modul je uchycen k vidlicím.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na lehkou motorku brzdy dostačují. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.
    Na lehkou motorku brzdy dostačují. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na předních i zadních tlumičích lze nastavit předpětí.
    Na předních i zadních tlumičích lze nastavit předpětí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Aprilia Tuono 457
    Aprilia Tuono 457| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457
Digitální barevný displej je v současnosti standardem.
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Mezi třemi jízdními režimy a třemi různými nastaveními kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.
Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání.
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457
Malý dvouválec má výkon 35 kW a maximální točivý moment 43,5 Nm. Jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček.
V případě Tuona 457 zvolila Aprilia jiný přístup k designu přední části. Větrný štít není spojen s nádrží, ale kompaktní modul je uchycen k vidlicím.
Na lehkou motorku brzdy dostačují. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.
Aprilia Tuono 457
Na předních i zadních tlumičích lze nastavit předpětí.
Aprilia Tuono 457
Aprilia Tuono 457