Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Digitální barevný displej je v současnosti standardem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mezi třemi jízdními režimy a třemi různými nastaveními kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Malý dvouválec má výkon 35 kW a maximální točivý moment 43,5 Nm. Jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
V případě Tuona 457 zvolila Aprilia jiný přístup k designu přední části. Větrný štít není spojen s nádrží, ale kompaktní modul je uchycen k vidlicím.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na lehkou motorku brzdy dostačují. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na předních i zadních tlumičích lze nastavit předpětí.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Aprilia Tuono 457|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert