Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!
1
/
23
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Land Rover chystá špičkový Defender Octa. Má být nejlepší za všech podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre