Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!
11
/
23
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane