Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka