Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!

4/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.
    Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře
    Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.
    Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.
    Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů
    Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs
    Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono 660 Factory
    Aprilia Tuono 660 Factory| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.
Aprilia Tuono 660 Factory
Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře
Aprilia Tuono 660 Factory
Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů
Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory
Aprilia Tuono 660 Factory