Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!
8
/
23
Prohlédnout znovu
Mototest Aprilia Tuono 660 Factory: Co tě nezabije, to tě posílí!
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální displej je v současnosti standardem. Na tuonu je přehledný a dobře čitelný i na přímém slunci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve výbavě nechybí ani tempomat – vlevo nahoře
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jízdní módy se přepínají tlačítkem ve spodní části pravé rukojeti. Stejně jako u Tuona 660 je jich pět: tři na silnici a dva na okruh.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec ve factory má proti standardnímu Tuonu 660 výkon 73,5 kW, tedy o 3,5 kW více. Nejlépe se cítí ve vysokých otáčkách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Radiální třmeny Brembo se vpředu zakusují do dvou 320mm brzdných kotoučů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tuono 660 Factory má plně nastavitelnou přední vidlici i zadní tlumič Sachs
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono 660 Factory
|
Svět motorů/Petr Homolka
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz