Mototest Aprilia Tuono V4 1100: Dračice utržená z řetězu

13/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Loni při modernizaci dostalo tuono i větší barevný displej. Rozsah elektronických jízdních pomocníků je maximální a jezdec může zvolit ze dvou přednastavených módů nebo vybrat individuální přístup.
    Loni při modernizaci dostalo tuono i větší barevný displej. Rozsah elektronických jízdních pomocníků je maximální a jezdec může zvolit ze dvou přednastavených módů nebo vybrat individuální přístup.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při delších cestách oceníte i tempomat
    Při delších cestách oceníte i tempomat| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čtyřpísková přední bremba snad ani nelze unavit
    Čtyřpísková přední bremba snad ani nelze unavit| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V pěti tisících otáček se otevře klapka ve výfuku a potom začne to pravé rodeo
    V pěti tisících otáček se otevře klapka ve výfuku a potom začne to pravé rodeo| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vidlicový čtyřválec disponuje výkonem 129 kW a rozhodně s ním nebudete trpět méněcenností
    Vidlicový čtyřválec disponuje výkonem 129 kW a rozhodně s ním nebudete trpět méněcenností| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.
    Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia Tuono V4 1100
    Aprilia Tuono V4 1100| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.
    Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Loni při modernizaci dostalo tuono i větší barevný displej. Rozsah elektronických jízdních pomocníků je maximální a jezdec může zvolit ze dvou přednastavených módů nebo vybrat individuální přístup.
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Při delších cestách oceníte i tempomat
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Čtyřpísková přední bremba snad ani nelze unavit
V pěti tisících otáček se otevře klapka ve výfuku a potom začne to pravé rodeo
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Vidlicový čtyřválec disponuje výkonem 129 kW a rozhodně s ním nebudete trpět méněcenností
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.
Aprilia Tuono V4 1100
Aprilia Tuono V4 1100
Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.