Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Loni při modernizaci dostalo tuono i větší barevný displej. Rozsah elektronických jízdních pomocníků je maximální a jezdec může zvolit ze dvou přednastavených módů nebo vybrat individuální přístup.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Při delších cestách oceníte i tempomat|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřpísková přední bremba snad ani nelze unavit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V pěti tisících otáček se otevře klapka ve výfuku a potom začne to pravé rodeo|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový čtyřválec disponuje výkonem 129 kW a rozhodně s ním nebudete trpět méněcenností|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Tuono V4 1100|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Testované tuono se prezentuje jako verze použitelná na delší cestování. Spolujezdec proto může využít pohodlnějšího sedla a dokoupit lze i boční brašny za 28 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka