Pětipalcový barevný displej je dobře čitelný. Zobrazuje všechny důležité jízdní údaje a prostřednictvím aplikace ho lze propojit i s telefonem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pro listování přístrojovým displejem slouží samostatný panel ovládání|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Sedlo je v zadní části široké a dostatečně pohodlné. Případný spolujezdec už takový komfort nemá.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pro nabíjení mobilů jsou k dispozici dvě zásuvky, typ USB-A i USB-C|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kapalinou chlazený jednoválec disponuje výkonem 10,5 kW. V nižším pásmu působí přidušeně a libuje si ve vysokých otáčkách.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Koncovka výfuku vyvedená nahoru působí dynamicky a zajímavé je i propletení svodu skrz trubkový rám|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkový třmen se vpředu zakusuje do 292mm kotouče. Brzdná síla je na lehký motocykl dostatečná a neuvadá.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert