Mototest CFMOTO 125NK – Atraktivní učitelka

17/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pětipalcový barevný displej je dobře čitelný. Zobrazuje všechny důležité jízdní údaje a prostřednictvím aplikace ho lze propojit i s telefonem.
    Pětipalcový barevný displej je dobře čitelný. Zobrazuje všechny důležité jízdní údaje a prostřednictvím aplikace ho lze propojit i s telefonem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pro listování přístrojovým displejem slouží samostatný panel ovládání
    Pro listování přístrojovým displejem slouží samostatný panel ovládání| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Sedlo je v zadní části široké a dostatečně pohodlné. Případný spolujezdec už takový komfort nemá.
    Sedlo je v zadní části široké a dostatečně pohodlné. Případný spolujezdec už takový komfort nemá.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pro nabíjení mobilů jsou k dispozici dvě zásuvky, typ USB-A i USB-C
    Pro nabíjení mobilů jsou k dispozici dvě zásuvky, typ USB-A i USB-C| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kapalinou chlazený jednoválec disponuje výkonem 10,5 kW. V nižším pásmu působí přidušeně a libuje si ve vysokých otáčkách.
    Kapalinou chlazený jednoválec disponuje výkonem 10,5 kW. V nižším pásmu působí přidušeně a libuje si ve vysokých otáčkách.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Koncovka výfuku vyvedená nahoru působí dynamicky a zajímavé je i propletení svodu skrz trubkový rám
    Koncovka výfuku vyvedená nahoru působí dynamicky a zajímavé je i propletení svodu skrz trubkový rám| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 125NK
    CFMOTO 125NK| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Radiální čtyřpístkový třmen se vpředu zakusuje do 292mm kotouče. Brzdná síla je na lehký motocykl dostatečná a neuvadá.
    Radiální čtyřpístkový třmen se vpředu zakusuje do 292mm kotouče. Brzdná síla je na lehký motocykl dostatečná a neuvadá.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
CFMOTO 125NK
Pětipalcový barevný displej je dobře čitelný. Zobrazuje všechny důležité jízdní údaje a prostřednictvím aplikace ho lze propojit i s telefonem.
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
Pro listování přístrojovým displejem slouží samostatný panel ovládání
CFMOTO 125NK
Sedlo je v zadní části široké a dostatečně pohodlné. Případný spolujezdec už takový komfort nemá.
CFMOTO 125NK
Pro nabíjení mobilů jsou k dispozici dvě zásuvky, typ USB-A i USB-C
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
Kapalinou chlazený jednoválec disponuje výkonem 10,5 kW. V nižším pásmu působí přidušeně a libuje si ve vysokých otáčkách.
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
CFMOTO 125NK
Koncovka výfuku vyvedená nahoru působí dynamicky a zajímavé je i propletení svodu skrz trubkový rám
CFMOTO 125NK
Radiální čtyřpístkový třmen se vpředu zakusuje do 292mm kotouče. Brzdná síla je na lehký motocykl dostatečná a neuvadá.