Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka