Mototest CFMoto 300 SR: Plnohodnotná motorka za sto tisíc? Ano!
7
/
33
Prohlédnout znovu
Mototest CFMoto 300 SR: Plnohodnotná motorka za sto tisíc? Ano!
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...