Budík podává minimalistické informace. Tlačítkem na řídítkách se přepínají jízdní módy Economy nebo Sport.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dospěláckou přední obrácenou vidlici nebo čtyřpístkové brzdiče by ještě nedávno čekal na začátečnickém stroji jen málokdo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ani jezdec s výškou 180 cm si na třístovce jako vosa na bonbonu nepřipadá|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dvacet kilowattů se může zdát málo, ale třístovka je podává velmi srdnatě. Kromě toho má většina přímých konkurentů o fous vyšší objem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 300CL-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dealeři už nabízejí kompatibilní příslušenství, například sadu dvou kufrů SHAD na zip za 7250 Kč|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert