K atmosféře CL-C se hodí i kruhový ukazatel. Ani nevadí, že jde o 3“ digitální displej, protože ukazuje tradiční ručičkový rychloměr.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Řadový dvouválec o objemu 449,5 cm³ najdete ve čtyřech modelech CFMOTO. V cruiseru CL-C se zaměřuje na sílu v nižších otáčkách.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Široké kožené sedlo je základem pohodlného cestování. Za příplatek můžete mít i postranní brašny nebo opěrku pro spolujezdce.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Účinnost přední brzdy s jedním kotoučem je průměrná. Na poklidné cestování ale stačí.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Dvojité koncovky výfuku dodávají stroji působivý dunivý zvukový doprovod. A také hezky vypadají.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Pro sekundární převod si konstruktéři vybrali řemen, který je pro velké cruisery typický, ale u malých strojů není tak běžný|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák