Mototest CFMOTO 450CL-C: Chlapem v raném věku

6/29
Přehled fotografií
Zavřít
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • K atmosféře CL-C se hodí i kruhový ukazatel. Ani nevadí, že jde o 3“ digitální displej, protože ukazuje tradiční ručičkový rychloměr.
    K atmosféře CL-C se hodí i kruhový ukazatel. Ani nevadí, že jde o 3“ digitální displej, protože ukazuje tradiční ručičkový rychloměr.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Řadový dvouválec o objemu 449,5 cm³ najdete ve čtyřech modelech CFMOTO. V cruiseru CL-C se zaměřuje na sílu v nižších otáčkách.
    Řadový dvouválec o objemu 449,5 cm³ najdete ve čtyřech modelech CFMOTO. V cruiseru CL-C se zaměřuje na sílu v nižších otáčkách.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Široké kožené sedlo je základem pohodlného cestování. Za příplatek můžete mít i postranní brašny nebo opěrku pro spolujezdce.
    Široké kožené sedlo je základem pohodlného cestování. Za příplatek můžete mít i postranní brašny nebo opěrku pro spolujezdce.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Účinnost přední brzdy s jedním kotoučem je průměrná. Na poklidné cestování ale stačí.
    Účinnost přední brzdy s jedním kotoučem je průměrná. Na poklidné cestování ale stačí.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Dvojité koncovky výfuku dodávají stroji působivý dunivý zvukový doprovod. A také hezky vypadají.
    Dvojité koncovky výfuku dodávají stroji působivý dunivý zvukový doprovod. A také hezky vypadají.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • CFMOTO 450CL-C
    CFMOTO 450CL-C| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Pro sekundární převod si konstruktéři vybrali řemen, který je pro velké cruisery typický, ale u malých strojů není tak běžný
    Pro sekundární převod si konstruktéři vybrali řemen, který je pro velké cruisery typický, ale u malých strojů není tak běžný| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
CFMOTO 450CL-C
K atmosféře CL-C se hodí i kruhový ukazatel. Ani nevadí, že jde o 3“ digitální displej, protože ukazuje tradiční ručičkový rychloměr.
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
Řadový dvouválec o objemu 449,5 cm³ najdete ve čtyřech modelech CFMOTO. V cruiseru CL-C se zaměřuje na sílu v nižších otáčkách.
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
Široké kožené sedlo je základem pohodlného cestování. Za příplatek můžete mít i postranní brašny nebo opěrku pro spolujezdce.
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
Účinnost přední brzdy s jedním kotoučem je průměrná. Na poklidné cestování ale stačí.
Dvojité koncovky výfuku dodávají stroji působivý dunivý zvukový doprovod. A také hezky vypadají.
CFMOTO 450CL-C
CFMOTO 450CL-C
Pro sekundární převod si konstruktéři vybrali řemen, který je pro velké cruisery typický, ale u malých strojů není tak běžný