CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný i na přímém slunci. Také grafika i jemnost jsou na vysoké úrovni.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Za celou sadu kufrů se nyní připlácí 27 750 Kč. Je o něco dražší než u testovaného kusu, protože kufry jsou jiné.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Španělské brzdy J.Juan mají vpředu dvojité kotouče s průměrem 320 mm a čtyřpístkové třmeny|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Řadový kapalinou chlazený dvouválec je dílem rakouské značky KTM. V CFMotu dosahuje výkonu 67 kW a točivého momentu 75 Nm. Má rád vyšší otáčky, i když slušně táhne i v nízkých.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zásuvka na 12 V i konektory USB umožňují nabíjet více mobilních zařízení najednou|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zásuvka na 12 V i konektory USB umožňují nabíjet více mobilních zařízení najednou|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na pohodlném sedle není problém zvládnout stovky kilometrů za den|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT Sport|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka