Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na levé rukojeti je tempomat, přepínání jízdních módů i listování palubním počítačem|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má MT-X o stejném výkonu 67 kW jako normální MT. Jeho točivý moment ale posílil o 8 Nm na 85, a navíc je dostupná již od 6500 min-1. Síly má dostatek, stejně jako pružnosti.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pryžové výplně lze ze zubatých stupaček vyndat a v terénu se může hodit i sklopná řadička|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přední brzdy by mohly být ostřejší|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Štít lze vysunout i při jízdě jednou rukou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert