Mototest CFMOTO 800MT-X: Ještě více dobrodružství

8/59
Přehled fotografií
Zavřít
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.
    Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na levé rukojeti je tempomat, přepínání jízdních módů i listování palubním počítačem
    Na levé rukojeti je tempomat, přepínání jízdních módů i listování palubním počítačem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.
    Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový dvouválec má MT-X o stejném výkonu 67 kW jako normální MT. Jeho točivý moment ale posílil o 8 Nm na 85, a navíc je dostupná již od 6500 min-1. Síly má dostatek, stejně jako pružnosti.
    Řadový dvouválec má MT-X o stejném výkonu 67 kW jako normální MT. Jeho točivý moment ale posílil o 8 Nm na 85, a navíc je dostupná již od 6500 min-1. Síly má dostatek, stejně jako pružnosti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pryžové výplně lze ze zubatých stupaček vyndat a v terénu se může hodit i sklopná řadička
    Pryžové výplně lze ze zubatých stupaček vyndat a v terénu se může hodit i sklopná řadička| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední brzdy by mohly být ostřejší
    Přední brzdy by mohly být ostřejší| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Štít lze vysunout i při jízdě jednou rukou
    Štít lze vysunout i při jízdě jednou rukou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800MT-X
    CFMOTO 800MT-X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800MT-X
Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
Na levé rukojeti je tempomat, přepínání jízdních módů i listování palubním počítačem
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
Sedmipalcový barevný displej je postavený na výšku a ukazuje i tlaky v pneumatikách. Na držáku pod ním najdete i oba typy zásuvek USB.
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
Řadový dvouválec má MT-X o stejném výkonu 67 kW jako normální MT. Jeho točivý moment ale posílil o 8 Nm na 85, a navíc je dostupná již od 6500 min-1. Síly má dostatek, stejně jako pružnosti.
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
Pryžové výplně lze ze zubatých stupaček vyndat a v terénu se může hodit i sklopná řadička
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO 800MT-X
Přední brzdy by mohly být ostřejší
CFMOTO 800MT-X
Štít lze vysunout i při jízdě jednou rukou
CFMOTO 800MT-X