Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Široká přední kapotáž chrání i kvalitní reproduktory a nově také zpětná zrcátka|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Digitální ukazatele mají úhlopříčku 12,3 palce. Velká obrazovka je dobře čitelná, i na slunci zobrazuje jemně a povedená je také grafi ka s kulatými ukazateli. Standardem je i navigace, která může být puštěná přes celou obrazovku. Pod ní je vysouvací šuplík, kam lze uložit mobilní telefon a dobíjet ho tam.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Tlačítka na obou rukojetích jsou dostatečně velká a rozmístěná logicky. Jezdec se v nich vyzná během chvilky|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Proti normálnímu modelu Street Glide má ultra pohodlnější sedlo jezdce, a hlavně komfortní křeslo pro spolujezdce|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zadní a boční kufry dají dohromady 137 litrů, do uzavíratelných schránek před koleny se vejdou další drobnosti|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vidlicový dvouválec Milwaukee-Eight 117 má výkon 80 kW, masivní točivý moment 175 Nm, táhne v širokém spektru otáček a je příkladně kultivovaný|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Harley-Davidson Street Glide Ultra|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Dvojice předních 320mm kotoučů má s těžkým strojem sice dost práce, ale vede si velmi dobře|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert