Mototest Honda CB750 Hornet: Sršeň s muší povahou

16/28
Zavřít
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na displeji se ukazují standardní informace a jízdní režim standard/sport a déšť, případně uživatelská volba
    Na displeji se ukazují standardní informace a jízdní režim standard/sport a déšť, případně uživatelská volba| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přepínače jízdních režimů na levé páčce mají logické ovládání, startér se k jejich volbě na rozdíl od řady italských motorek nepoužívá
    Přepínače jízdních režimů na levé páčce mají logické ovládání, startér se k jejich volbě na rozdíl od řady italských motorek nepoužívá| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Lehkonohá stavba je vidět hlavně zezadu, kde zaujme očím odkryté lešení podsedlové partie rámu
    Lehkonohá stavba je vidět hlavně zezadu, kde zaujme očím odkryté lešení podsedlové partie rámu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvouválec se představil už v transalpu. Není to sice zabiják, ale uživatelsky je velmi příjemný.
    Dvouválec se představil už v transalpu. Není to sice zabiják, ale uživatelsky je velmi příjemný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední vidlice používá oddělený systém tlumiče v jedné trubce a pružiny ve druhé. Je naladěna spíše měkce.
    Přední vidlice používá oddělený systém tlumiče v jedné trubce a pružiny ve druhé. Je naladěna spíše měkce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Příplatkové kovové stupačky vypadají jako šperk
    Příplatkové kovové stupačky vypadají jako šperk| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný stroj vozil místo zadní sedačky příplatkovou krovku, pásek pro spolujezdce je smotaný pod ní
    Testovaný stroj vozil místo zadní sedačky příplatkovou krovku, pásek pro spolujezdce je smotaný pod ní| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný stroj vozil místo zadní sedačky příplatkovou krovku, pásek pro spolujezdce je smotaný pod ní
    Testovaný stroj vozil místo zadní sedačky příplatkovou krovku, pásek pro spolujezdce je smotaný pod ní| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CB750 Hornet
    Honda CB750 Hornet| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CB750 Hornet
Na displeji se ukazují standardní informace a jízdní režim standard/sport a déšť, případně uživatelská volba
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Přepínače jízdních režimů na levé páčce mají logické ovládání, startér se k jejich volbě na rozdíl od řady italských motorek nepoužívá
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Lehkonohá stavba je vidět hlavně zezadu, kde zaujme očím odkryté lešení podsedlové partie rámu
Honda CB750 Hornet
Dvouválec se představil už v transalpu. Není to sice zabiják, ale uživatelsky je velmi příjemný.
Přední vidlice používá oddělený systém tlumiče v jedné trubce a pružiny ve druhé. Je naladěna spíše měkce.
Honda CB750 Hornet
Příplatkové kovové stupačky vypadají jako šperk
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Testovaný stroj vozil místo zadní sedačky příplatkovou krovku, pásek pro spolujezdce je smotaný pod ní
Testovaný stroj vozil místo zadní sedačky příplatkovou krovku, pásek pro spolujezdce je smotaný pod ní
Honda CB750 Hornet