Mototest Honda CL500: Návrat k jednoduchosti

25/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štítek s displejem LCD je na slunci hůře čitelný, ale u podobného typu motorky sázející na retro design to vůbec nevadí. Ukazuje rychlost, zařazený stupeň, stav zásoby paliva a průměrnou spotřebu. Stejný má i model CMX500, což platí i o diodovém světlometu.
    Přístrojový štítek s displejem LCD je na slunci hůře čitelný, ale u podobného typu motorky sázející na retro design to vůbec nevadí. Ukazuje rychlost, zařazený stupeň, stav zásoby paliva a průměrnou spotřebu. Stejný má i model CMX500, což platí i o diodovém světlometu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč
    Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V modelu CL má řadová pětistovka unikátní nastavení elektronické řídicí jednotky a výkon 34,3 kW. Větší zadní rozeta s 41 zuby (CMX500 má 40) znamená kratší převod a výraznější akceleraci.
    V modelu CL má řadová pětistovka unikátní nastavení elektronické řídicí jednotky a výkon 34,3 kW. Větší zadní rozeta s 41 zuby (CMX500 má 40) znamená kratší převod a výraznější akceleraci.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvoupístkový třmen Nissin se vpředu zakusuje do jednoho kotouče o průměru 310 mm. Pro bezpečné zpomalení je jeho účinnost dostatečná.
    Dvoupístkový třmen Nissin se vpředu zakusuje do jednoho kotouče o průměru 310 mm. Pro bezpečné zpomalení je jeho účinnost dostatečná.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jasným rozpoznávacím znakem nového CL500 je nahoru vytažený výfuk s dvojitou koncovkou a ochranným žebrováním
    Jasným rozpoznávacím znakem nového CL500 je nahoru vytažený výfuk s dvojitou koncovkou a ochranným žebrováním| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za „drsnější“ stupačky Rally se připlácí 4090 Kč. Jejich umístění nám překáží při manipulaci s motorkou na místě.
    Za „drsnější“ stupačky Rally se připlácí 4090 Kč. Jejich umístění nám překáží při manipulaci s motorkou na místě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Specialitou je spínací skříňka umístěná vlevo pod nádrží. I proto má honda ještě separátní zámek řídítek, který ale nevypadá příliš bytelně.
    Specialitou je spínací skříňka umístěná vlevo pod nádrží. I proto má honda ještě separátní zámek řídítek, který ale nevypadá příliš bytelně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč
    Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CL500
    Honda CL500| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
Honda CL500
Přístrojový štítek s displejem LCD je na slunci hůře čitelný, ale u podobného typu motorky sázející na retro design to vůbec nevadí. Ukazuje rychlost, zařazený stupeň, stav zásoby paliva a průměrnou spotřebu. Stejný má i model CMX500, což platí i o diodovém světlometu.
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
V modelu CL má řadová pětistovka unikátní nastavení elektronické řídicí jednotky a výkon 34,3 kW. Větší zadní rozeta s 41 zuby (CMX500 má 40) znamená kratší převod a výraznější akceleraci.
Honda CL500
Honda CL500
Dvoupístkový třmen Nissin se vpředu zakusuje do jednoho kotouče o průměru 310 mm. Pro bezpečné zpomalení je jeho účinnost dostatečná.
Honda CL500
Jasným rozpoznávacím znakem nového CL500 je nahoru vytažený výfuk s dvojitou koncovkou a ochranným žebrováním
Za „drsnější“ stupačky Rally se připlácí 4090 Kč. Jejich umístění nám překáží při manipulaci s motorkou na místě.
Honda CL500
Honda CL500
Specialitou je spínací skříňka umístěná vlevo pod nádrží. I proto má honda ještě separátní zámek řídítek, který ale nevypadá příliš bytelně.
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500
Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč
Honda CL500
Honda CL500
Honda CL500