Mototest Honda CMX1100T Rebel DCT: Až moc přívětivý rošťák

12/35
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kulatý přístroj působí dostatečně retro, byť je z tekutých krystalů
    Kulatý přístroj působí dostatečně retro, byť je z tekutých krystalů| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na pravé rukojeti najdete tlačítka k ovládání automatické převodovky.
    Na pravé rukojeti najdete tlačítka k ovládání automatické převodovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na levé je specialitou páčka parkovací brzdy.
    Na levé je specialitou páčka parkovací brzdy.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedlo jezdci poskytuje dobrou oporu při akceleraci, a navíc je komfortní. Bobek pro spolujezdce pohodlný moc není a lze ho snadno a rychle odmontovat.
    Sedlo jezdci poskytuje dobrou oporu při akceleraci, a navíc je komfortní. Bobek pro spolujezdce pohodlný moc není a lze ho snadno a rychle odmontovat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedlem se nachází třílitrová odkládací přihrádka s nabíjecí zásuvkou USB-C.
    Pod sedlem se nachází třílitrová odkládací přihrádka s nabíjecí zásuvkou USB-C.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Široký větrný štít verze Touring chrání nejen hlavu, ale i ruce jezdce.
    Široký větrný štít verze Touring chrání nejen hlavu, ale i ruce jezdce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový dvoulitr je převzatý z endura Africa Twin. Má však nižší výkon i točivý moment a lépe si rozumí s nízkými otáčkami.
    Řadový dvoulitr je převzatý z endura Africa Twin. Má však nižší výkon i točivý moment a lépe si rozumí s nízkými otáčkami.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Levý kufr pojme 19 litrů nákladu, pravý jen 16, protože je na této straně výfuk.
    Levý kufr pojme 19 litrů nákladu, pravý jen 16, protože je na této straně výfuk.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CMX1100T Rebel DCT
    Honda CMX1100T Rebel DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
Kulatý přístroj působí dostatečně retro, byť je z tekutých krystalů
Honda CMX1100T Rebel DCT
Na pravé rukojeti najdete tlačítka k ovládání automatické převodovky.
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Na levé je specialitou páčka parkovací brzdy.
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Sedlo jezdci poskytuje dobrou oporu při akceleraci, a navíc je komfortní. Bobek pro spolujezdce pohodlný moc není a lze ho snadno a rychle odmontovat.
Pod sedlem se nachází třílitrová odkládací přihrádka s nabíjecí zásuvkou USB-C.
Široký větrný štít verze Touring chrání nejen hlavu, ale i ruce jezdce.
Řadový dvoulitr je převzatý z endura Africa Twin. Má však nižší výkon i točivý moment a lépe si rozumí s nízkými otáčkami.
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Honda CMX1100T Rebel DCT
Levý kufr pojme 19 litrů nákladu, pravý jen 16, protože je na této straně výfuk.
Honda CMX1100T Rebel DCT