Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Klasický kruhový budík má uvnitř displej, který však na přímém slunečním světle není příliš čitelný|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Diody se starají o kompletní osvětlení hondy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Stylové je spojení zadního světla s blikači chromovanými držáky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vodorovně položený jednoválec s výkonem 6,9 kW prošel letos úpravami, aby splnil emisní normy Euro5, a spojen je nově s pětistupňovou převodovkou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chromovaný perforovaný kryt výfuku mají všechny monkey od sedmdesátých let minulého století|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Monkey 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Široké prošívané sedlo poskytuje řidiči dostatek pohodlí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert