Mototest Honda X-ADV750: Kříženec několika světů

17/46
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Barevný displej si můžete nastavit do tří různých zobrazení a spojit ho lze s mobilem prostřednictvím aplikace Honda RoadSync.
    Barevný displej si můžete nastavit do tří různých zobrazení a spojit ho lze s mobilem prostřednictvím aplikace Honda RoadSync.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V palubním počítači nebo nastavení stroje lze listovat pomocí nového pětisměrného ovladače v levé rukojeti. Přibylo i tlačítko tempomatu.
    V palubním počítači nebo nastavení stroje lze listovat pomocí nového pětisměrného ovladače v levé rukojeti. Přibylo i tlačítko tempomatu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Sedlo je nyní měkčí a v přední části užší, aby jezdec lépe došlápl na zem.
    Sedlo je nyní měkčí a v přední části užší, aby jezdec lépe došlápl na zem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Odklápí se sice nově na dvou vzpěrách, ale stejně je k 22litrovému boxu složitější přístup.
    Odklápí se sice nově na dvou vzpěrách, ale stejně je k 22litrovému boxu složitější přístup.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Řadový dvouválec je nakloněný hodně dopředu, aby se do konstrukce vešel. Nejvyšší výkon 43,1 kW sice není oslnivý, ale jeho předností je síla v nízkých otáčkách.
    Řadový dvouválec je nakloněný hodně dopředu, aby se do konstrukce vešel. Nejvyšší výkon 43,1 kW sice není oslnivý, ale jeho předností je síla v nízkých otáčkách.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Do letošní sezony vstoupilo X-ADV s přepracovanou maskou a novými diodovými světlomety s integrovanými blikači
    Do letošní sezony vstoupilo X-ADV s přepracovanou maskou a novými diodovými světlomety s integrovanými blikači| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Štít se posouvá v rozmezí 139 mm. Nově to jezdec zvládne jednou rukou i za jízdy.
    Štít se posouvá v rozmezí 139 mm. Nově to jezdec zvládne jednou rukou i za jízdy.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Do dvojice 296mm předních kotoučů se zakusují čtyřpístkové radiální třmeny, což na bezpečné zpomalení bohatě stačí
    Do dvojice 296mm předních kotoučů se zakusují čtyřpístkové radiální třmeny, což na bezpečné zpomalení bohatě stačí| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda X-ADV750
    Honda X-ADV750| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Barevný displej si můžete nastavit do tří různých zobrazení a spojit ho lze s mobilem prostřednictvím aplikace Honda RoadSync.
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
V palubním počítači nebo nastavení stroje lze listovat pomocí nového pětisměrného ovladače v levé rukojeti. Přibylo i tlačítko tempomatu.
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Sedlo je nyní měkčí a v přední části užší, aby jezdec lépe došlápl na zem.
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Odklápí se sice nově na dvou vzpěrách, ale stejně je k 22litrovému boxu složitější přístup.
Honda X-ADV750
Řadový dvouválec je nakloněný hodně dopředu, aby se do konstrukce vešel. Nejvyšší výkon 43,1 kW sice není oslnivý, ale jeho předností je síla v nízkých otáčkách.
Honda X-ADV750
Do letošní sezony vstoupilo X-ADV s přepracovanou maskou a novými diodovými světlomety s integrovanými blikači
Štít se posouvá v rozmezí 139 mm. Nově to jezdec zvládne jednou rukou i za jízdy.
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Do dvojice 296mm předních kotoučů se zakusují čtyřpístkové radiální třmeny, což na bezpečné zpomalení bohatě stačí
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750
Honda X-ADV750