Barevný displej si můžete nastavit do tří různých zobrazení a spojit ho lze s mobilem prostřednictvím aplikace Honda RoadSync.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
V palubním počítači nebo nastavení stroje lze listovat pomocí nového pětisměrného ovladače v levé rukojeti. Přibylo i tlačítko tempomatu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Sedlo je nyní měkčí a v přední části užší, aby jezdec lépe došlápl na zem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Odklápí se sice nově na dvou vzpěrách, ale stejně je k 22litrovému boxu složitější přístup.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec je nakloněný hodně dopředu, aby se do konstrukce vešel. Nejvyšší výkon 43,1 kW sice není oslnivý, ale jeho předností je síla v nízkých otáčkách.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Do letošní sezony vstoupilo X-ADV s přepracovanou maskou a novými diodovými světlomety s integrovanými blikači|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Štít se posouvá v rozmezí 139 mm. Nově to jezdec zvládne jednou rukou i za jízdy.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda X-ADV750|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Do dvojice 296mm předních kotoučů se zakusují čtyřpístkové radiální třmeny, což na bezpečné zpomalení bohatě stačí|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert