Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh

1/31
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.
    Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.
    Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.
    Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.
    Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.
    Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu
    Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny
    Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít
    Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Hrdlo najdete na středovém tunelu.
    Hrdlo najdete na středovém tunelu.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Honda ADV350
    Honda ADV350| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.
    Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.
    Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.
Honda ADV350
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Honda ADV350
Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.
Honda ADV350
Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.
Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu
Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny
Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít
Honda ADV350
Hrdlo najdete na středovém tunelu.
Honda ADV350
Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.
Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.