Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh
1
/
31
Prohlédnout znovu
Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Hrdlo najdete na středovém tunelu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid