Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Hrdlo najdete na středovém tunelu.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa