Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh

Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.
Honda ADV350
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.
31 Fotogalerie
Leoš Káňa
Diskuze (1)

Pro letošní motorkářskou sezonu Honda připravila nový skútr ADV350. Stylem navazuje na dobrodružného předchůdce X-ADV, ale je mnohem levnější.

Když Honda v roce 2016 představila model X-ADV, ani sama netušila, jaký ohlas u zákazníků bude mít. Velkoobjemový skútr s enduro kapotáží a schopností překonávat i náročnější terén dokázal zaujmout. Proto v podobném duchu vytvořila ADV350 se světlou výškou 145 mm nebo pneumatikami s hrubším desénem. Na pohled jde také o všeho schopný stroj, ale posazený do střední objemové kategorie, kde doplňuje další dvě třistapadesátky Forza 350 a SH350i.

Ve stylu endura

Protože ve střední třídě jsou si skútry technicky velmi podobné, představuje vzhled a atraktivita jeden z důležitých atributů při výběru nového motocyklu. A Honda ADV350 se nám líbí hodně. Dobrodružný skútr s ostrými úhly, velkými lakovanými plochami, chrániči rukojetí i předsunutým ochranným plexisklem nese znaky bytelných terénních motocyklů. Robustnost podtrhují i dva světlomety LED umístěné vysoko nad předním kolem a ustupující směrem k okrajům stroje. Vzbuzuje tak v řidiči důvěru, že se na něj může spolehnout. Ani nás proto nepřekvapilo, že skútr ADV350 letos získal prestižní designové ocenění Red Dot Desing Award.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Vstoupit do diskuze (1)