Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh
1
/
31
Prohlédnout znovu
Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Hrdlo najdete na středovém tunelu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?