Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh
5
/
31
Prohlédnout znovu
Mototest Hondy ADV350: Praktický dobrodruh
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Přístroje z tekutých krystalů svítí v noci modře, ale z některých úhlů jsou ve dne hůře čitelné. Stačilo by možná jen mít plochu světlou a čísla tmavá.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na levé rukojeti jsou všechny ovladače – pro listování palubním počítačem, nastavování trakce či vyhřívání rukojetí. Na směrovky tak dole moc místa nezbylo.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Spínač se obejde bez klíčku, který můžete mít pořád v kapse. Tlačítky ve spodní části se otevírá úložný prostor pod sedlem nebo víko nádrže.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Rukavice lze uložit i do boxu v kapotáži, kde je i USB konektor pro připojení mobilu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Brzdový kotouč vpředu má průměr 256 mm a sekunduje mu 240mm kotouč na zadním kole. Pro lepší kontrolu při brzdění je stroj vybaven dvoukanálovým systémem ABS.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřtaktní jednoválec s výkonem 21,5 kW pohání zadní kolo prostřednictvím bezestupňového automatu a klínového řemenu
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dvojice zadních tlumičů s oddělenou nádržkou využívají progresivní třístupňové pružiny
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Do širokého dvoustupňového sedla se může řidič dobře zapřít
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Hrdlo najdete na středovém tunelu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Honda ADV350
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Schránka pod sedlem má objem 48 litrů a lze ji rozdělit přepážkou na dvě části. Dvě integrální přilby jsme do ní ale nedostali.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za horní 50litrový kufr se připlácí jen 10 000 Kč.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...