Mototest Hondy CB500X: Ideál pro začínající motorkáře?
14
/
24
Prohlédnout znovu
Mototest Hondy CB500X: Ideál pro začínající motorkáře?
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový panel z tekutých krystalů je dobře čitelný i na sluníčku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadovému dvouválci s výkonem 35 kW se líbí nízké otáčky. Potěší i příznivá spotřeba paliva.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední část se letos změnila. Honda dostala inverzní vidlici i dvojitou kotoučovou brzdu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků