Mototest Hondy CB500X: Ideál pro začínající motorkáře?
17
/
24
Prohlédnout znovu
Mototest Hondy CB500X: Ideál pro začínající motorkáře?
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový panel z tekutých krystalů je dobře čitelný i na sluníčku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadovému dvouválci s výkonem 35 kW se líbí nízké otáčky. Potěší i příznivá spotřeba paliva.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední část se letos změnila. Honda dostala inverzní vidlici i dvojitou kotoučovou brzdu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali