Mototest Hondy CB500X: Ideál pro začínající motorkáře?
3
/
24
Prohlédnout znovu
Mototest Hondy CB500X: Ideál pro začínající motorkáře?
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový panel z tekutých krystalů je dobře čitelný i na sluníčku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadovému dvouválci s výkonem 35 kW se líbí nízké otáčky. Potěší i příznivá spotřeba paliva.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední část se letos změnila. Honda dostala inverzní vidlici i dvojitou kotoučovou brzdu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Honda CB500X
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu