Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pětipalcový barevný displej začíná být i u levnějších skútrů běžný, tak s ním přišla i Honda PCX.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Řídítka a jejich připevnění k přední vidlici jsou nyní schované pod plastovým krytem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Schránka pod sedlem má objem 30,4 litru a vejde se do ní integrovaná přilba nebo dvě otevřené.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Praktický je také kastlík v kapotáži na drobnosti. Nově je v něm zásuvka USB-C, takže za jízdy můžete dobíjet mobil.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Bezklíčkové startování je už u moderních skútrů standardem a mělo ho i předchozí PCX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na pozměněné přední kapotáži najdete přepracovaný větrný štítek a nová diodová světla, přičemž denní svícení je tvarováno do písmene V.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Novinkou letošního PCX jsou zadní tlumiče s vyrovnávací nádobkou, které zlepšují komfort jízdy. Předchozí zadní bubnovou brzdu vystřídala kotoučová a na zpomalování je to znát, i když není vybavena ABS.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Čtyřtaktní jednoválec má nadále výkon 9,2 kW a stop-start systém. Na trhu jsou i silnější skútry, ale pro svižnou jízdu stačí.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert